I vecka kvar

Nu börjar nedräkningen på riktigt!! En vecka kvar tills vi sätter oss på flyget mot Zambia. Fortfarande känns det lite overkligt och jag tror att det kommer vara svårt att fatta att vi verkligen flyttat ett bra tag framöver. 
 
Rent praktiskt så flyter saker på som det ska. I förra veckan tömde vi vår lägenhet och lämnade igen nycklarna så nu bor vi hemma hos mina föräldrar. Det går jättebra även om det blir lite intensivt att bo alla tillsammans 24/7. Men det gäller ju att suga ut de sista ur varandra eftersom vi inte kommer träffas på ett tag sen när vi väl åker. 
 
Att säga hejdå till familj och vänner är såklart ingen höjdare men något som gör att det känns lite mindre svårt är att mina systrar och min mamma bokat resor för att komma och hälsa på oss redan nu i sommar. Det känns superkul och skönt att ha vår nästa täff inom en snar framtid, tror det blir lite lättare att säga hejdå då!
 
De sista dagarna fram till vår avfärd består för mig mest i att plugga inför min tenta på lördag samt att försöka hinna träffa släkt och vänner ett par gånger till samt försöka få ihop packningen. Vi har ju valt att inte släpa med oss så mycket grejer men det är ändå en hel del som ska få plats i våra 4 väskor. Kläder, leksaker och lite annat smått o gott som vi vill få med oss. Ska nog ta tag i packningen ikväll! 
 
Skickar med ett par bilder från våra sista dagar!
 
//KACHENGAS
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Gött att ni får resa iväg! Jag hoppas på Indien i sommar!

Ni är grymt coola! Hela familjen! Diggar det ni gör!

Kramen!

/Maria

Upp