koksrenovering!

Hej hopp!!
Allt ar kanon med mig. Lever vidare har nere, men kan inte neka att jag saknar Sverige lite. Ska bli skont att komma hem till sommarsverige. Sol och bad!!
Jag har egentligen inte sa mycket att skriva. Haller pa att renovera barnhemmets kok. Byggen ny spis, reparerar lite gamla skador och liknande. Pengarna kommer fran momor och Artecos vanner i Umea!
Bygget gar bara bra men har haft lite problem med alkoholiserade byggarbetare! This is Zambia!!
Idag ar jag i stan for att kopa lite byggmateriel. Typ ett vattenpass och annat skoj!
Annars rullar vardagen pa. Barnen mar bra och snart kommer Magda o Olivia! Blir fantastiskt!!
heeejda!!
Zambia 2010-2011 | |
#1 - - Inger:

Underbart att höra från dig, du är min vardagshjälte för nu vet jag hur livet i Zambia är. Lycka till med dina "gubbar" som jobbar, hälsa dom från mig.Hälsar kramar till alla mina kära vänner

#2 - - Inger:

Underbart att höra från dig, du är min vardagshjälte nu när jag vet hur livet i Zambia är. Lycka till med din "gubbar", hälsa dom från mig. Längtar efter dig. Skickar kramar till alla underbara barn o vuxna på Arteco.

#3 - - Pappa:

Bra, då tar du tag i köksrenoveringen när du kommer hem?

#4 - - Inger:

Fel fel inte meningen med dubbla inlägg

#5 - - Stina:

Hej! Längtar efter dig. Vilka otroligt vackra kort från din förlovning. Räknar dagarna tills du kommer hem.Kramar från oss alla/Moster

Upp